פעילי קבר דוד מאשימים: רבנים ידועים עוזרים לנוצרים – תיעוד כואב

שלמה בן יוסף 5 Comment on פעילי קבר דוד מאשימים: רבנים ידועים עוזרים לנוצרים – תיעוד כואב
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילי קבר דוד יצאו היום בהאשמות חמורות סביב השליטה במתחם ציונו של דוד המלך.

כידוע כבר תקופה ארוכה שהנוצרים עושים מאמצים כבירים על מנת לקבל את השליטה בקבר דוד המלך בשנה שעברה היה נסיון להעביר את השליטה במקום לוותיקן וראש הממשלה אף העביר החלטת ממשלה שתקל עליו בהמשך לבצע מחטף בנושא זה.

כמו כן לפני חצי שנה עיריית ירשלים התווכנה לאשר בנייה של כנסייה ענקית במקום והזמנה לדיון אף נשלחה לחברי הוועדה. כבר בשנה שעברה (בתאריך זה) פרצו שוטרים לקבר דוד פינו את כל היהודים והכניסו את הנוצרים לחלל את הקבר.

ביום ראשון הגיעו מאות יהודים ומנעו את חילול המקום ע"י הנוצרים. הפעילים מודים ואומרים "לא הצלחנו למנוע את המיסה שהתרחשה ביום ראשון בצהריים בקומה העליונה של קבר דוד. למרות שעשרות יהודים מחו במקום על הדבר".

ביום שני הגיעו עשרות שוטרים ודרשו מהמתפללים בקבר דוד לצאת על מנת לאפשר את חילול המקום. בהדברות בין הרב הרוש והרב טל שהיו במקום הוסכם כי הנוצרים יכנסו ללא צלבים וללא קטורת וכן שישארו שלושה רבנים בתוך הציון לוודא את קיום ההסכם.

רוב הציבור יצא בעקבות ההסכמה אך מתפללים אחרים סירבו לצאת כיוון שלא הסכימו לשום וויתור ופגיעה במקום הקדוש. המשטרה הוציאה אותם באלימות והכניסה את הנוצרים עם צלבים קטנים ועם חפצים של ע"ז בניגוד להסכמות. אך ללא הרומחים והקטורת לפי ההסכם. כמו כן הרבנים נשארו במקום.

הפעילים מאשימים רבנים ידועים שבפועל מסייעים לנוצרים במאבק ומרפים את ידיהם של היהודים במקום.

unnamed

unnamed (1)

unnamed (2)

unnamed (3)

unnamed (4)

unnamed (5)



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    טשטשו בבקשה את הצלב זה סמל טומאה!

  2. 4

    אני בשוק שהממשלה שלנו מאפשרת דבר כזה… אני פשוט המומה.

  3. 3

    אכפת לכם להוריד את התמונה הראשונה עם הצלב???

  4. 2

    הרי ממילא היו מעיפים משם את כולם,הם ניסו לפחות להרוויח שיהיה פחות חילול ה'.
    זה פשוט לא להיות ראש בקיר.
    אני מכירה את הרב טל.הוא הכי לא פשרן בעולם.זה פשוט שכל ישר וחישוב עובדתי מה הכי יועיל עכשיו לה' יתברך.מעבר לזה שיש בחינה שזה ממש חילול ה' כשהנוצרים רואים איך גוררים משם יהודים בצורה מזויעה כזאת.

  5. 1

    מזעזע אבל אם נגלגל קצת היסטוריה כל מי שנסה. לגעת או לתת לגויים ציון של מלך או אם אוכל מקום מקודש זה רק עניין של זמן אך לא יגמר בטוב